Fidelizarea Clientilor in Marketingul Medical, Brandmatic, Branding Medical

Vrei clienti noi, dar cu cei actuali / vechi ce faci?

Indiferent de domeniul de activitate al unei firme, exista o tendinta majora de concentrare a atentiei asupra generarii de noi clienti, consumatori, pacienti etc.

IATA CE PIERZI DIN VEDERE SI UNDE RISTI SA GRESESTI:

1. Modul de adresare a personalului din receptie / call center / customer service.

Nu de putine ori ne-am lovit de agitatia, frustrarile, imaturitatea in discurs, necunoasterea serviciilor, tinuta neingrijita, limbajul nepotrivit ale unei persoane aflate in “prima linie”. Prima impresie conteaza cel mai mult, iar orice client va ramane cu acea impresie daca personalul nu este calificat. Investeste in trainuirea corecta a personalului.

2. Mediul ambient, logistica si accesibilitatea.

Curatenia, iluminatul, mirosul, marcajele de orientare, posibilitatea servirii unui suc /apa / cafea, materialele informative specifice locului, toate acestea sunt criterii cheie in ”acomodarea” corecta si cinstita a clientului.

3. Timplul de livrare a unui bun, informatie, serviciu.

Oh, da… nimic nu este mai plictisitor decat sa astepti si sa nu stii ce se intampla. Sa stai minute in sir in picioare in fata unei receptii sau sa fii pus pe hold la telefon, sa astepti zile intregi, mailuri, raspunsuri, oferte etc. Timpul de livrare in secolul nostru este THE MAIN THING. Nimeni nu vrea sa fie pus pe locul doi si nimeni nu vrea sa piarda timp ”pe banii lui’. Investeste in optimizare, sincronizare!

4. Forma in care serviciul este livrat.

Fie ca este vorba de un lucru palpabil sau de un serviciu, acesta trebuie sa fie ” impachetat” cat mai elegant, prezentat cu grija, cu valoare, cu seriozitate si dedicare catre cel ce urmeaza sa achizitioneze produsul / informatia.

5. Colectarea feedback-ului de satisfactie.

Revino asupra clientului, verifica mereu daca a fost satisfacut de ceea ce a primit, ramai in contact cu clientii tai, fa-le cunoscute actiunile tale, fii transparent, castiga-le increderea astfel incat sa revina mereu si tu sa fii prima lor recomandare. Foloseste-te de tool-uri de masurare a satisfactie, fie prin sondaj, prin chestionare, prin interactiune face to face etc.

6. Analiza rapoartelor de productivitate.

Cum stii cat de productiv ai fost daca tu nu poti sa masori real si concret vanzarile, evolutia personalului, campaniile de marketing? Foloseste un soft bine pus la punct, care sa-ti genereze rapoarte dupa cat mai multe criterii. Asa vei sti cat si unde sa investeti in dezvoltare.

7. Interactiunea in timp real pe platformele media.

Platesti o firma de marketing sa iti asigure vizibilitatea online sau te ocupi chiar tu, dar cum lansezi o campanie daca nimeni nu raspunde la mesajele sau comentariile potentialilor clienti? WASTE, da este o pierdere, si practic acea campanie devine neproductiva. Formeaza-ti oameni interni care sa preia aceasta activitate sau externalizeaza.

8. Fidelizare! 

Trimite-ne un mesaj (contact@brandmatic. ro) sa iti spunem cum iti poti fideliza clientii in functie de serviciul pe care il oferi.

Daca ti-au fost de folos aceste informatii, lasa un comentariu in rubrica de mai jos sau distribuie articolul pe platforma online preferata, ca sa ajunga si la altii!

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *