Branding Medical si Social Media - Strategii de Marketing : Brandmatic.ro

Social media devine principalul Customer Care

Pana sa iti calce pragul sau sa plaseze o comanda online, toti potentialii clienti au prima interactiune cu mediul tau online.

Fiind activi pe principalele platforme de social media, probabilitatea ca acestia sa iti adreseze o intrebare este de 80%, mai mult decat atat asteapta un raspuns in maximum o ora. Statisticile au demonstrat ca daca acestia nu primesc raspunsul in timp util, catalogheaza serviciul neserios si unfriendly.

Costul pentru solutionarea unei plangeri in mediul online este de 10 ori mai scazut decat prin intermediul call center-ului sau face to face sau, si mai neplacut, in prezenta altor clienti.

70% dintre clienti ofera rating in mediul virtual si doar 19% prin intermediul sondajelor telefonice sau formularelor de feedback.

88% dintre consumatori nu vor apela la un serviciu daca nu li se raspunde la anumite comentarii pe aceste platforme la diversele postari.

Cei ce au avut o interactiune frumoasa, prietenoasa si au beneficiat de un raspuns prompt vor recomanda de 3 ori mai mult serviciul tau cunoscutilor. Fiind satisfacuti de interactiunea avuta, se vor identifica cu brandul si vor posta poze din mediul tau, vor fi motivati sa aiba check-in-uri ori de cate ori vor avea ocazia.

Asadar, rapiditatea si oferirea de solutii in timp real fara costuri de apel, timp si deplasare sunt cheia unui serviciu de actualitate cu reale sanse de expansiune pentru afacerea ta.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *