SANATATEA IN SECOLUL XXI SAU LIFESTYLE

Sănătatea reprezintă echilibrul fizic, psihic și emoțional în fiecare moment și interacțiune a vieții noastre.

Motivul pentru care medicina, sub toate formele ei, nu este pe deplin înțeleasă și îmbrățișată de noi drept lifestyle este pentru că există disrupții în comunicarea medic-pacient.

Știm cu toții și auzim foarte des zicale precum „dacă tu nu ai grijă de tine, nu o să o facă nimeni în locul tău’ sau „dacă tu nu te iubești, cum poate să te iubească altcineva’, sau „dacă vrei să schimbi ceva, începe cu tine’ și exemplele pot continua. Totul se rezumă la grija pentru propria persoană, nu în forma egoistă, ci sănătoasă.

Este sănătos, civilizat și dă dovadă de inteligență emoțională să gândești în felul acesta. Să te îngrijești înseamnă să îți faci analize periodic, să îți menții dantura sănătoasă, să faci sport, să te alimentezi corect, să te sfătuiești doar cu oameni specializați în domeniul medical, nu după ureche sau navigând pe internet. Să urmezi recomandările de prevenție, să îți găsești momentul de recuperare prin somn, citit, meditație etc.

Cea mai mare dovadă de iubire pentru cei apropiați este să fim bine, sănătoși, să nu îi destabilizăm sub nicio formă cu incapacitatea noastră de a ne purta singuri de grijă și să ne ocupăm de evoluția noastră zi de zi.

management medical

Un serviciu de management și marketing medical a fost creat drept interfață între medic și pacient tocmai pentru a înlesni modul de comunicare și informare. Prin soluții de marketing educațional, empatic, deloc agresiv, care se bazează pe prezentarea opțiunilor de servicii medicale existente pe piață, el oferă posibilitatea viitorului pacient să aleagă pe mai multe criterii: social-uman și emoțional.

„Experiența pacientului este esențială în luarea oricărei decizii de tratament. De cele mai multe ori, nu prețul este cel care contează, ci modul în care pacientul interacționează cu fiecare parte din clinica respectivă. În agenție avem o zicală: « nu e scump ce este scump, este scump ce nu are valoare ». – Alina Sava, fondator Brandmatic.ro – Agenție de management & marketing medical.

Cu toate acestea, cum a luat naștere un astfel de serviciu, în 2017, pe piața din România?

„Fiind născută în anii ’80, aveam informații și amintiri destul de gri în ceea ce privea sănătatea, și asta pentru că erau mult corelate cu sistemul medical. Am fost îndrăgostită de advertising încă de la vârsta de 10 ani și asta m-a făcut să privesc medicina dintr-o perspectivă creativă și prietenoasă. Mă fascina posibilitatea de a face bine oamenii prin tehnici inteligente. Evoluția aparaturii medicale, medicina robotică, totul mi se părea SF și am simțit să corelez publicitatea cu medicina, astfel încât să vin în ajutorul medicilor și pacienților. Am creat în jurul ideii mele o echipă extraordinară, adevărați profesioniști dedicați domeniului de activitate, cărora le mulțumesc cu fiecare ocazie că fac parte din planul meu de lifestyle-izare a sănătății’. – Alina Sava

Cine apelează la serviciile agenției?

În primul rând, medici care își doresc să aducă un plus valoare pieței medicale prin servicii optimizate periodic. Proprietari de clinci care au nevoie de organizare pentru echipe/departamente, cum ar fi: asistente medicale, front desk, customer service, marketing. Medici care lucrează sub un brand, dar vor să își sporească vizibilitatea și să comunice mai ușor pe platformele de social media.

Acordă-ți timp și spațiu pentru a te ocupa de tine. Asemeni recomandărilor aviatice – „pune-ți mai întâi ție masca de oxigen și apoi ajută-i pe cei din jur’ – este timpul să conștientizezi că, prin nivelul tău energetic de bine, atragi situații și oameni în viața ta.

Sursa: Revista ELLE.ro Iulie 2021