1. Ghid practic de Personal Branding – brandME
Daca esti doctor, profesor, consilier vanzari, coach, antreprenor sau orice alta persoana care vinde un produs sau un serviciu, intri in contact cu diferiti clienti/pacienti si daca iti doresti ca prin ceea ce faci sa imbunatatesti mersul lucrurilor pe un anumit segment de activitate, atunci brandMe este produsul pentru care sa optezi.
Ce este brandMe?
✓ Ghidul complet de branding personal. Un manual ”do it yourself”‘ usor de parcurs si de implementat.
✓ Cuprinde 21 de actiuni simple pe care sa le parcurgi pas cu pas si etapele construirii propriului brand personal chiar de tine insuti.
De ce sa achizitionezi ghidul brandMe?
✓ Te ajuta sa te prezinti intr-un mod profesional audientei pe care o vizezi
✓ Ai posibilitatea sa iti faci cunoscute aptitudinile, calificarile si realizarile profesionale
✓ Te ajuta sa te diferentiezi de competitori
✓ Iti creezi propriul cadru in care clientii tai iti pot da un review care sa te recomande mai departe
✓ Iti poti informa si educa mai usor potentialii clienti
✓ Te faci vizibil in zona de “piata” unde sunt prezenti clientii tai
✓ Economisesti bani renuntand la costurile suplimentare de promovare
Brandingul Personal este la fel de necesar in online precum Cartea de Identitate in Offline.
Ghid practic de Personal Branding - brandME
2. Ghid practic Front Desk
12 puncte de interes major pentru intreaga activitate ce se desfasoara in departamentul de front desk. Poate fi implementat imediat in proportie de 80%, lasand-uti libertatea de 20% pentru a adauga tusa personala a brandului pe care il reprezinti.
De ce este atat de util?
✓ te ajuta sa te organizezi mai bine
✓ sa intelegi importanta ta
✓ munca iti va deveni mai
✓ vei face fata mult mai usor
✓ vei sti sa gestionezi un
✓ iti vei recapata increderea
✓ iti va placea ceea ce faci
Ghid practic Front Desk
3. Ghid practic – Propunere & Vanzare Plan de Tratament
Unele persoane considera ca alocarea unui numar de ore pe saptamana pentru elaborarea planurilor de tratament si perezentarea lor, reprezinta o pierdere de timp, au dreptate, reprezinta o pierdere, dar de pacienti si de incasari.
Cui se adreseaza acest ghid?
✓ medicilor
✓ customer care
✓ personal non-medical
Ce contine?
9 puncte cheie in interactiunea face- to face cu pacientii in propunerea si prezentarea planului de tratament. Iata doar 3 dintre cele mai importante:
✓ Cum si cu ce documentezi prezentarea?
✓ Obtinerea unei intalniri ferme pentru prezentarea planului
✓ Detalierea propunerii, manopere, timpi de executie si costuri
Ghid practic - Propunere & Vanzare Plan de Tratament
Beneficiaza de suportul Brandmatic si alege invatarea rapida si eficienta.
Timpul este limitat, ai nevoie de informatie bine structurata si usor de implementat. Experienta de peste 10 ani in domeniu.