Comunicarea cu pacientii poate fi imbunatatita cu fiecare interactiune, iar activitatea zilnica se realizata cu usurinta atunci cand te organizezi si te adaptezi imediat fiecarei situatii neprevazute.

Daca ai ales sa devii asistent medical cu siguranta ai o dorinta, mai puternica decat tine, sa ajuti oamenii lucru ce merita pe deplin apreciat. Dar ce faci cand pretentiile pacientilor, medicului si angajatorului cresc si nu reusesti sa dai randamet?

In loc sa lasi loc epuizarii si frustrarii iti recomand o resetare a abordarii si adoptarea unei noi mentalitati care te va ajuta in dezvoltare.

Care sunt principalele teme pe care le vom aborda in cadrul cursului de perfectionare profesionala?

✓ Comunicare efecienta cu pacientii
✓ Circuitul pacientului in cabinet
✓ Importanta fiselor medicale (anamneza, manopere, etc)
✓ Pregatirea cabinetului inainte si dupa fiecare programare
✓ Atentie sporita asupra materilelor folosite si instrumentarului
✓ Preluarea corecta a unui apel telefonic
✓ Gestionarea momentelor tensionate, plangerilor pacientilor
✓ La ce ajuta protocoalele si fisele de lucru. Cum le respectam.
✓ Importanta sedintelor
✓ Conduita si respectarea Regulamnetului de Ordine Interioara
✓ Cum putem sprijini departamentul de marketing in promovarea cabinetului

Detalii:

  • Date curs online

    06 Aprilie, 12 Octombrie

  • Durata

    10:30 -14:00

  • Taxa de participare

    280lei/ participant
    Reducere de 10% pentru inregistrare grupuri ( + 3 persoane)
    Atentie! Daca iti doresti o sesiune privata pentru clinica ta, te rog sa specifici acest lucru.

In urma cursului participantii primesc urmatoarele:

  • Diplome participare

  • Ghid practic

  • Fise de lucru si drafturi de comunicare