Intelligent Workflow – Program intensiv dedicat Coordonatorilor de Pacienti
Actiuni concrete in realizarea activitatilor de Patient Care intr-o maniera proactiva si in conformitate cu standaredele clinicii.
Cunoscuta sub denumirea de Customer Care sau Coordonator de Pacienti, aceasta este persoana cheie care intermediaza relatia dintre medici/ clinica si pacienti.
Programul Intelligent Workflow aduce claritate in urmatoarele actiuni:
√ Monitorizarea productivitatii departamentului de front desk
√ Gestionarea si organizarea primei vizite a pacientilor
√ Prezentarea planului de tratament
√ Infromarea si promovarea serviciilor conexe existente in clinica
√ Ghidarea pacientului pe tot parcursul desfasurarii planului de tratament
√ Tipuri de programe si metode pentru colectarea feedback-ului din partea pacientilor
√ Solutionarea plangerilor
√ Implicarea in elaborarea unor noi servicii si programe medicale
√ Administrarea canalelor de comunicare si importanata automatizarii
Punem accent pe dezvoltarea competentelor si cunostintelor din sfera comunicarii si implicit a managementului medical. Stabilim noi directii in ceea ce priveste:
√ colaborarea eficienta cu toate departamentele si armonizarea relatiilor de lucru
√ flexibilitatea la schimbari si solutionarea momentelor de criza/ provocari
√ time management
√ intelegerea importantei marketing-ului de calitate
√ administrarea bugetelor si cresterea incasarilor