Intelligent Workflow – Program intensiv dedicat Coordonatorilor de Pacienti
Actiuni concrete in realizarea activitatilor de Patient Care intr-o maniera proactiva si in conformitate cu standaredele clinicii.

Cunoscuta sub denumirea de Customer Care sau Coordonator de Pacienti, aceasta este persoana cheie care intermediaza relatia dintre medici/ clinica si pacienti.

Programul Intelligent Workflow aduce claritate in urmatoarele actiuni:

√ Monitorizarea productivitatii departamentului de front desk
√ Gestionarea si organizarea primei vizite a pacientilor
√ Prezentarea planului de tratament
√ Infromarea si promovarea serviciilor conexe existente in clinica
√ Ghidarea pacientului pe tot parcursul desfasurarii planului de tratament
√ Tipuri de programe si metode pentru colectarea feedback-ului din partea pacientilor
√ Solutionarea plangerilor
√ Implicarea in elaborarea unor noi servicii si programe medicale
√ Administrarea canalelor de comunicare si importanata automatizarii

Punem accent pe dezvoltarea competentelor si cunostintelor din sfera comunicarii si implicit a managementului medical. Stabilim noi directii in ceea ce priveste:

√ colaborarea eficienta cu toate departamentele si armonizarea relatiilor de lucru
√ flexibilitatea la schimbari si solutionarea momentelor de criza/ provocari
√ time management
√ intelegerea importantei marketing-ului de calitate
√ administrarea bugetelor si cresterea incasarilor

Data workshop cu prezenta fizica

  • Bucuresti (Calea Floreasca 169A)

    22 Martie –  Bucuresti, pret 650 lei

    15 Martie – Cluj Napoca – SOLD OUT

  • Durata

    (10:30 – 16:30)

Data workshop online

  • 28 Septembrie, pret 440 lei
  • Durata

    (10:00 – 14:30)

In urma cursului participantii primesc urmatoarele:

  • Diplome participare

  • Ghid practic Customer Service

    (Exemple comunicare cu pacientii si metode de origanizare a activitatilor)

  • 1h consultanta privata

    (la cerere)