Participa la cel mai solicitat curs al agentiei Brandmatic, informatii practice, structurate la subiect, usor de aplicat.

Receptia medicala este centrul de comunicare intre pacienti si medici, iar dezvoltarea unui business medical depinde de aceasta relationare.

In cadrul Seminarului de Front Desk vom aborda urmatoarele teme:

√ preluarea si confirmarea corecta a programarilor
√ time management, prioritizarea task-urilor( organizarea programarilor)
√ comunicarea eficienta cu pacientii si membrii echipei
√ solutionarea momentelor tensionate sau plangerilor
√ importanta si gestionarea e-mail-urilor (cereri informatii si programari)
√ inportanta recall-ului si metode de optimizare
√ draft-uri de comunicare cu pacientii

Detalii:

  • Date curs online

    17 Februarie , 11 Mai, 19 Octombrie

  • Durata

    4h

  • Taxa de participare

    380 lei/ participant
    Reducere de 10% pentru inregistrare grupuri ( + 3 persoane)
    Atentie! Daca iti doresti o sesiune privata pentru clinica ta, te rog sa specifici acest lucru.

In urma cursului participantii primesc urmatoarele:

  • 1 Ghid practic Front Desk

    (versiune updatata)

  • Drafturi de conversatie mail + sms+ telefon

  • Tipizate ajutatoare si metode de organizare a activitatilor in cadrul receptiei

  • Diplome participare