Participa la cel mai solicitat curs al agentiei Brandmatic, informatii practice, structurate la subiect, usor de aplicat.

Receptia medicala este centrul de comunicare intre pacienti si medici, iar dezvoltarea unui business medical depinde de aceasta relationare.

In cadrul Seminarului de Front Desk vom aborda urmatoarele teme:

√ Comunicarea eficienta cu pacientii

√ Personalizarea conversatiei pentru a spori increderea pacientului.

√ Preluarea si confirmarea corecta a programarilor

√ Confirmarea si reconfirmarea programarilor (metode eficiente si timing adecvat).

√ Time Management si prioritizarea task-urilor

√ Organizarea programarilor pentru a evita suprapunerile sau intarzierile.

Gestionarea timpului in situații de urgenta sau modificari de ultim moment.

√ Comunicarea eficienta in echipa

√ Solutionarea momentelor tensionate sau a plangerilor

Identificarea cauzei problemei si aplicarea tehnicilor de escaladare.

√ Proceduri clare pentru inregistrarea si rezolvarea plangerilor.

√ Implementarea unor protocoale pentru a creste eficienta si calitatea serviciilor. 

√ Activarea si imbunatatirea procesului de Recall.

Detalii:

  • Date curs

    22 Februarie , 27 Septembrie – ONLINE, platforma Zoom

    23 Mai – Cluj

    20 Iunie – Timisoara

  • Durata

    4h

  • Taxa de participare

    450 lei/ participant
    Reducere de 10% pentru inregistrare grupuri ( + 3 persoane)
    Atentie! Daca iti doresti o sesiune privata pentru clinica ta, te rog sa specifici acest lucru.

In urma cursului participantii primesc urmatoarele:

  • 1 Ghid practic Front Desk

    (versiune updatata)

  • Drafturi de conversatie mail + sms+ telefon

  • Tipizate ajutatoare si metode de organizare a activitatilor in cadrul receptiei

  • Diplome participare