Suntem bucuroși să vă anunțăm lansarea celei de-a 8-a ediții a Bootcamp-ului de Management și Comunicare Medicală, un eveniment care a crescut organic din nevoile reale ale medicilor și echipelor medicale din România.

Evenimentul reunește oameni excepționali, aleși nu doar pentru expertiza lor, ci și pentru autenticitate, claritate în gândire și capacitatea de a anticipa direcțiile în care se transformă societatea medicală contemporană:

Brandmatic Bootcamp este un program intensiv de învățare și dezvoltare antreprenorială dedicat domeniului medical, desfășurat pe parcursul a două zile. Acesta cuprinde 14 ore de conținut specializat, exemple practice aplicate și sesiuni private de consultanță 1:1.

O investiție strategică pentru creșterea și dezvoltarea sănătoasă a clinicii pe care o administrezi.

Modulul 1 #ManagementDay

10:00 – 10:30 – Înregistrare și morning coffee/ tee/ matcha

10:30-11:00 – Prezentare generală și setare obiective

11:00 -12:00 – Cultura organizațională sănătoasă în sistemul medical și

leadership-ul autentic pentru echipe medicale multidisciplinare – Alina Sava, Specialist comunicare, CEO Brandmatic

12:00 -12: 30 Management & comunicare medicala – de la concept la realitate – Invitat special: Prof. univ. dr. Dumitru Borţun Președintele Juriului de Onoare al Asociației Române de Relații Publice

12:30 -13:30 – Lunch break

13:30 -14:30 – AI, social media si comunicarea medicala în noua era –

Dr. Victor G. Clătici – Medic Primar Dermatolog. Anti- Aging, Social Media și AI

14:30-15:15 – Legislatie și managementul conflictelor de muncă,

Av. Cătălina Ganea, Casa Avocatură Marko & Udrea

15:15 -15:30 – Pauză hidratare

15:30 – 16:15 – Wellbeing pentru productivitate și decizii smart,

Cristina Buțoiu, Nutriționist și Trainer personal

16:30 – Final de zi, organizare pentru cină/event

Modulul 2 #MarketingDay

10:00 – 10:30 – Înregistrare și morning coffee/ tee/ matcha

10:30-11:15 – Marketing medical curat: ce funcționează și ce nu în 2025 ..6

11:15 -11:45 – Strategii de comunicare în social media pentru clinici și cabinete. Alocarea bugetelor.

11:45 -12:30 – Importanța integrării responsabilității sociale în cultură organizației, Invitat surpriză

12:15 -13: 00 – Lunch break

13:00 -13:45 – Intelegerea societății online, Speaker Alexandru Ioan Rotaru – Digital marketer, The American School of Arts

13:45-14:15 – Cine sunt audiențele/ pacienții din social media – Speaker: Alina Sava, membru activ Asociatia Americana de marketing

14:15 -14:30 – Pauză hidratare

14:30 – 15:15 – Ce implică realizarea de conținut și cât timp alocă un medic pentru acest tip de comunicarea, Invitat special – Dr. Răzvan Filip, medic specialist ORL & Somnologie Spitalul Euroclinic

15:15 – 15:30 – Final de program și fotografii

Detalii:

Date curs cu prezență fizică – București:
18 și 19 iulie 2025, în intervalul 10:30 – 16:00 (în fiecare zi) Str. Tipografilor 11 -15, corp A
+
sesiune privată de consultanță 1:1, programate ulterior celor două zile cu prezență fizică.

  • Durată

    12 ore prezență fizică +2 ore ZOOM

  • Taxă de participare

    Preț întreg: 1.690 lei / persoană
    Ultima zi de înscriere: 15 iulie
    Reducere de 10% pentru înscrierea în grupuri de minimum 3 persoane

In urma cursului participantii primesc urmatoarele:

  • Diplome participare

  • Ghid practic

  • Audit marketing

  • 1 Sesiune privata consiliere

  • Cadouri surpriză