Optimizarea serviciului de receptie

Nu de putine ori am constatat faptul ca principala zona in care un business medical are de suferit este strans legata de veriga care reprezinta comunicarea cu pacientii si anume departamentul de receptie / front desk.

Lipsa unui training amanuntit pentru formarea si ghidarea personalului afecteaza in mod negativ imaginea si productivitatea unei clinici. Daca in prima faza suntem interesati sa angajam o persoana placuta care sa raspunda la telefon, nevoile unui astfel de post cheie in interiorul unei companii sunt cu mult mai importante si necesita un bagaj de cunostinte adiacente solid.

Avand o experienta de peste 15 ani in domeniul relatiilor publice si a comunicarii, echipa Brandmatic a structurat sub forma unui manual formulele optime de adresare si interactiune cu clientii/pacientii.

Formule standard de succes care pot fi adaptate oricarei companii

Ce  cuprinde acest manual?

  1. Cum raspundem la telefon
  2. Cum preluam un mesaj
  3. Cum confirmam o progrmare
  4. Cum solutionam o plangere (telefonic si /sau  in zona de asteptare a receptiei)
  5. Cum punem in asteptare un apel telefonic
  6. Care sunt intrebarile pe care le putem anticipa din partea clientilor
  7. Ce trebuie sa verificam pe parcursul unei zile (Check list / To do list)
  8. Cum verificam rapoartele de activitate
  9. Chestionarele de feedback pacienti
  10. Apeluri de Recall pentru pacienti / Verificare satisfactie
  11. Gestionare surse de provenienta clienti
  12. Situatia incasarilor

Avand un astfel de manual, orice angajat din interiorul companiei sau un nou angajat va sti exact ce are de facut in cadrul departamentului de Front Desk. Astfel, costurile de pregatire si timpul alocat formarii vor fi garantat diminuate. Obtine un manual pentru business-ul tau si optimizeaza comunicarea cu cei care iti genereaza veniturile. Ofera servicii profesionale in conformitate cu standardele si asteptarile tale!

 

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *