Marketing-ul medical ca un ritual
Marketing-ul este vazut ca o actiune creativa, uneori prea nerealista, ceva copiat de peste ocean care nu se suprapune cu cerintele, credintele si compartamentul publicului autohton. Atentie! Marketing-ul nu este un bonus si nici ceva optional, ocazional al serviciului pe care il oferiti!
Marketing-ul, nu se invata peste noapte, nu se copiaza si nici nu se rezuma la o postare pe retelele de social media.
Marketing-ul se studiaza in fiecare zi, se testeaza, se analizeaza, se inventeaza pentru a fi unic. Un marketing de valoare antreneaza oameni, creaza tendinte, comunitati, formeaza opinii si aduce un plus valoare unei societati.
Se vehicula o mentalitate cum ca publicitatea este buna de orice fel, fie ea si negativa. NU, categoric nu in sanatate, categoric nu in secolul acesta in care discutam despre inteligenta emotionala si artificiala, despre medicina robotica si autodepasire colectiva.
De ce trebuie privit marketing-ul medical ca un ritual?
Deoarece este singura forma constanta si repetata care aduce noua generatie de pacienti constienti asupra faptului ca lifestyle-ul adevarat nu se rezuma doar la o viata luxoasa, ci la un set intreg de valori orientate catre binele suprem, si anume starea de sanatate a sinelui.
Asemenea unui ritual, marketing-ul trebuie facut zilnic. Minunile se intampla, dar nu imediat dupa ce ai facut o postare, cu orice fel de continut, la orice ora, sau imediat dupa ce ai platit o campanie in social media. Toate actiunile facute zilnic, precum un ritual, vor avea un ecou in timp pe toate palierele businessului tau.
O imagine buna, o echipa inchegata, un servicu de calitate, un marketing sustinut zilnic si executat corect de catre un specialist cu adevarat informat in zona medicala, te vor ajuta in crearea unui business mult mai stabil.
Repeta zilnic motivul pentru care faci ceea ce faci, arata tuturor ceea ce vrei sa aduci bun si antreneaza cati mai multi oameni sa se alature planului tau.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!