agentie de branding, management medical, customer service stomatologie

Marketing-ul medical nu inseamna reducere

“50% discount implanturi” sau “Platesti 3 implanturi si primesti 4!”

Cei care vaneaza reducerile in stomatologie nu inteleg importanta serviciului medical de calitate si asta este doar vina celui care se promoveaza incorect.
Pe langa acest aspect, transforma medicina intr-un ”bazar”, intr-un comert neloial, care in cele din urma se rasfrange asupra business-urilor si pacientilor.

Sa crezi ca azi lansezi o oferta “de nerefuzat” prin care oferi reduceri substantiale “acum si doar acum”, iar pacientii vor face coada la usa este o iluzie care nu iti va aduce nimic bun, ba mai mult, te vei frustra ca ai platit pentru acea oferta sponsorizata si… ”nu s-a programat nimeni”.

Stii ce era necesar sa faci inainte de a lansa o campanie?

✓  sa comunici periodic cu potentialii pacienti
✓  sa te faci vizibil constant pe platformele de social media
✓  sa informezi / educi pacientii asupra tratamentelor, argumente pro si contra
✓  sa promovezi sanatatea dentara ca parte a lifestyle-ului modern, actual
✓  sa te prezinti pe tine ca medic, intr-un mod profesional si uman

Acestea sunt doar cateva aspecte necesare pentru o vizibilitate buna in social media (Facebook, Insagram, Linkedin etc) care sa-ti genereze pacientii pe care ii doresti.

Pacientii sunt din ce in ce mai bine informati si vor alege o clinica, un doctor, o echipa, o experienta sunt dispusi sa plateasca pretul corect in schimbul calitatii.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *