Reduceri de pret pentru servicii medicale, adevar sau capcana?

Deschide bine ochii si analizeaza din toate punctele de vedere daca o oferta din zona medicala este benefica pentru sanatatea ta.

In spatele unor preturi aparent atractive, este important sa stii cine este acea clinica, de cat timp este pe piata, care este medicul care te va asista, ce presupune respectiva oferta, ce alte obligatii vin la pachet, la cine poti apela in cazul unei urgente, care sunt riscurile, cine este coordonatorul tau medical la acea clinica, care este costul final si durata intregului tratament? Acestea sunt cele mai elementare intrebari pe care orice pacient trebuie sa le afle de la entitatea de la care urmeaz asa achizitioneze orice serviciu medical.

Nu spunem ca ofertele nu sunt benefice, dar trebuie sa fie comunicate si executate cu maxima responsabilitate si transparenta.

Daca esti medic sau proprietarul unui cabinet/clinica si iti doresti campanii platite pe Facebook, Instagram, Youtube sau Google este necesar sa apelezi la sprijinul agentiilor de marketing specializate in zona medicala. Discuta cu cei responsabili de crearea si gestionarea campaniilor astfel incat sa fi sigur ca aveti acelasi stil de comunicare (text + vizual) si ca tot ceea ce urmeaza sa implementeze este in acord cu valorile clinicii.

Nu astepta ca rezultatelem sa apara imediat. Daca azi ai lansat o oferta “de nerefuzat” prin care oferi reduceri substantiale “acum si doar acum”, sa nu te surprinda faptul ca pacientii nu vor face coada la usa. Este nevoie de timp si de multe alte actiuni.

Stii ce era necesar sa faci inainte de a lansa o campanie?

✓  sa comunici periodic cu potentialii pacienti
✓  sa te faci vizibil constant pe platformele de social media
✓  sa informezi / educi pacientii asupra tratamentelor, argumente pro si contra
✓  sa promovezi sanatatea ca parte a lifestyle-ului modern, actual
✓  sa te prezinti pe tine ca medic, intr-un mod profesional si uman

Acestea sunt doar cateva aspecte necesare pentru o vizibilitate buna in social media care sa-ti genereze pacientii pe care ii doresti.

Pacientii sunt din ce in ce mai bine informati si nu vor alege o clinica, un doctor, o echipa, ci o experienta pentru care sunt dispusi sa plateasca pretul corect in schimbul sigurantei si calitatii.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *