asistent medical

MAREA MIGRARE, INTRE CABINETE, A ASITENTILOR MEDICALI

Doar azi, pe o singura platforma de recrutare s-au afisat pentru orasul Bucuresti, peste 582 anunturi de angajare, cu o disponibilitate de aproximativ 924 posturi vacante.
Poate ca in cifre nu reprezinta mare lucru, dar sa ridice mana sus cine a angajat in ultimile 2 luni sau isi doreste sa angajeze cel putin o asistenta medicala.
 
Din experienta noastra si detinem o comunitate de peste 3500 de asistenti medicali din toata tara, am asistat si facilitat la aceasta cerere si oferta de ambele parti. 
Facem aceasta sesizare pentru a aduce in vedere un aspect foarte important. Oricat de mult se ofera de ambele parti, financiar si implicare, nu exista angajatul perfect cum nu exista angajatorul ideal. Exista doar o suma de activitati si un cadrul orientat mereu spre crestere. Cresc abilitatile resursei umane, creste si business-ul. Ca sa creasca afacerea investim mai intai in dezvoltarea resursei umane, adica o formam continuu.
 
 Fiecare persoana care isi doreste sa se dezvolte din punct de vedere profesional are nevoie sa urmeze un proces de invatare, de descoperire a unor noi abilitati si de intelegerea mai larga a acelei industrii din care face parte . De eliminare a rutinei!
 
Ce inseamna formarea continua Brandmatic a asistentilor medicali?
 
? realizarea de scripturi pentru activitatea din cabinet
? imbunatatirea comunicarii in departament si cu restul echipei
? elevarea stilului de comunicare cu pacientii
? dezvoltarea soft skill-urilor
?  intelegerea si aplicarea time management-ului
? importanta social-media si metodele de implicare in procesul de marketing
?   solutionarea unei situatii critice, neprevazute din cabinet
? setarea de obiective personale si profesionale
?  sedinte periodice de evaluare si orientare
? facilitarea schimbului de experienta
  
Daca in momentul in care lansati anuntul de angajare enumerati o multitudine de skill-uri care nu au neaparat legatura cu job-ul propriu-zis, atunci este important sa va ocupati de mentinerea acelor abilitati si dupa angajare. Adica sa ii ajutati sa se dezvolte mai mult pentru ca va intereseaza ca acestia sa aduca un plus valoare afacerii si sa cresteti. 
 
Din pacate cel mai adesea, dezarmati si neincrezatori ca vor gasi un asistent potrivit, angajatorii limiteaza lista de cerinte in speranta ca instinctul ii va ghida la momentul interviului si vor acorda o sansa doar dupa acest criteriu. Asa apar conflictele, mai intai la nivel de departament, dupa care se extind in echipa si ajunge inevitabil sa se reverse asupra pacientilor, adica a incasarilor.
Ce este mai convenabil, sa achizitionati un serviciu externalizat de redresare a echipei, de mentinere a unui grad profesional de colaborare, sau sa porniti vanatoare de asistenti in piata?