Marketing Medical - Intre Wake-up call si Recall-ul medical :Brandmatic.ro

Intre Wake-up call si Recall-ul medical

“Nu te compara cu nimeni altcineva din lume. Daca o faci, te jignesti pe tine” – Bill Gates.

Am ales acest citat din dorinta de a stopa cumva perpetuarea aceluiasi gen de marketing medical pe piata din Romania. Este o dorinta similara cu aceea de a salva lumea, stiu asta o sa spuneti, dar vine un moment in viata fiecarui medic / antreprenor care ajunge in punctul critic 0 al business-ului, din multiple considerente.

Asta pentru ca a ales gresit, pe considerente nemasurate, a luat decizii neprobate, nevalidate, bazate pe instinct sau sub impulsul momentului, ajungand astfel in punctul  in care se gandeste daca sa concedieze jumatate din personal, sa vanda, sa inchida clinica, sa inchirieze sau chiar sa plece din tara.

Dezamagirea, frustrarea, ego-ul ranit, sunt doar cateva dintre sentimentele dure cu care multi intre antreprenori ajung sa se confrunte in anumite momente, atunci apare momentul de wake-up call, momentul de trezire si de constientizare a succesiunii de actiuni facute in mod nesabuit.

Copierea in mod voit sau nu a stilului de promovare al vecinului nu este nici pe departe in folosul tau, ca organizatie. Nu te compara cu nimeni pentru ca, prin definitie, fiecare este unic si are aceasta sansa de a transmite acelasi lucru / serviciu in maniera 100% proprie. Crede in autenticitatea ta, crede in suportul specialistilor in comunicare, management si marketing, documenteaza-ti fiecare pas, doreste-ti o strategie si analizeaza impreuna cu specialistii din domeniu, evolutia.

Aplica si urmeaza planul afacerii, ideologia companiei, securizeaza-ti echipa si clientela prin informare periodica, prin reincluderea lor in ciclul servicilor oferite, prin recall.

De ce crezi ca Ikea continua sa-si faca reclama, desi este un brand extrem de cunoscut? Cum isi recastiga clientii? Ce tip de recall crezi ca pune in practica? Intreaba un specialist, lasa un comentariu si hai sa dezbatem impreuna care este forma autentica si personalizata de promovare a brandului tau.

 

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *