Brandmatic, Marketing Medical - Faci aceste greseli cand discuti cu un pacient?

Faci aceste greseli cand discuti cu un pacient?

Cel mai incomod aspect in activitatea unui om este sa-si asume greselile. Esti de acord ca ego-ul de multe ori nu te lasa sa cedezi si iti sustii parerea, chiar si atunci cand este in detrimentul tau?

Iata care sunt greselile pe care tu, ca medic, le faci uneori, in interactiunea cu pacientii:

✓ discuti pe fuga despre afectiunile pacientului
✓ discuti de fata cu alti pacienti
✓ nu le livrezi un plan de tratament complet
✓ le spui din mers pacientilor cum sa se ingrijeasca dupa o interventie medicala
✓ nu te asiguri ca pacientii isi primesc indicatiile PRE si POST tratament
✓ nu prezinti aspectele PRO SI CONTRA care ar putea ajuta pacientul in luarea unei decizii
✓ faci observatii asistentelor cu privire la activitatea lor de fata cu pacientii
✓ vorbesti prea tare si prea impunator atat cu pacientii, cat si cu membrii echipei
✓ nu socializezi mereu cu pacientii (un zambet, un salut, bine ati revenit!, cum va mai simtiti?, ce face familia?, ma bucur sa va revad! etc)

Pacientii sunt atenti la tot ce se intampla intr-un cabinet, la interactiunea dintre membrii echipei si, mai ales, a serviciului overall care i se ofera.

Trebuie sa fim constienti de faptul ca ei nu pot evalua actul medical, dar pot evalua interactiunea umana. Asadar, acordati atentia necesara acestui aspect si insuflati incredere, respect si prietenie tuturor. 

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *