Articole

DRUID AI- Inteligenta viitorului pentru clinici medicale

Inteligenta viitorului este aici pentru cresterea business-ului tau medical prin DRUID AI.

DRUID AI este serviciul pe care te ajutam sa il implementezi pentru clinica si/sau reteaua ta medicala astfel incat sa obtii multiple beneficii. Digitalizarea poate parea complicata, dar atunci cand alegi partenerii potriviti, totul devine simplu.

Cum functioneaza?

Chatbotii DRUID se bazeaza pe trei elemente importante:

√ Interfata Utilizator.

Chatbotii DRUID ruleaza din Platforma Druid, o platforma de tip “no-code” in care chatbotii sunt proiectati si antrenati rapid de catre personal care nu trebuie sa aiba abilităti de programare. Interfata chat poate fi site-ul firmei, Facebook Messenger, WhatsApp, Mesaje SMS, Email, Aplicatii mobile, sau orice alt canal digital de comunicare dorit.

√ Inteligenta Artificiala.

Chatbotii DRUID inteleg solicitarile venite din partea celor cu care converseaza. Chatbotii lucreaza pe baza unor reguli predefinite, in cazul scenariilor simple, sau pot folosi Inteligenta Artificiala prin care invata de pe urma fiecarei interactiuni, in cazul scenariilor mai complexe.

√ Integrare sisteme.

Indiferent unde se afla informatia solicitata de catre clienti, chatbotii DRUID se conecteaza rapid cu acestea, fara a mai fi necesara în prealabil alocarea de echipe tehnice si resurse de proiect pentru dezvoltari IT. Platforma Druid se conecteaza rapid cu sistemele de afaceri existente ale firmelor – Dynamics 365, SQL Server, REST / SOAP Web services / APIs, UiPath și multe altele.

Ce pot face chabotii DRUID?

√ Raspund la intrebari – un chatbot poate raspunde simplu la intrebari gen “Care este cea mai apropiata clinica”, “Ce specialitati/servicii sunt acoperite”,”Ce ore sunt disponibile pentru o consultatie in data x”

√ Completeaza formulare – un chatbot poate completa formulare prin ghidarea discutiei cu pacientul – varsta, sex, alergii, tratamente anterioare etc, salvand timp pretios in back office

√ Trimit alerte si notificari – chatbotul poate trimite remindere privind planificari la cabinete. In cazul anularii unei rezervari, chatbotul notifica medical si elibereaza automat calendarul pentru a prelua noi solicitari

√ Trimit rapoarte – rapoartele de consultatii pot fi trimise prin orice canal digital prin intermediul chatbotului

Care sunt principalele beneficii pe care le poti accesa prin serviciul DRUID AI?

√ salveaza 30% din timpul alocat activitatilor recurente si repetative

√ imbunatateste considerabil experienta pacientilor prin raspunsuri personalizate si imediate

√ creste rata conversiilor si vanzarilor prin eliminarea programarilor pierdute

√ 24h/7 activitate online

√ customer service disponibil pentru orice solicitare

√ rezolva problema lipsesi resursei umane

√ creste considerabil veniturile business-ului medical

√ simplificarea fluxurilor si proceselor de lucru

√ integrarea si supervizarea stocurilor/ facturilor

…iar posibilitatile sunt nelimitate, asemeni mediului digital, care este gata sa faciliteze noi si noi produse pentru sporirea productivitatii oricarui domeniu.

Viteza si calitate, acesta este “trendul” la care ne-am adaptat si pe care ti-l recomandam pentru aceasta etapa in care ne aflam. Intr-un timp scurt, organizezi totul pentru a incasa mai mult.

Asadar, ce spui de un servciu care iti ofera cu 30% mai mult timp liber pentru familie, prieteni si vacante?

Contact

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
idei marketing medical

IDEI DE MARKETING MEDICAL CARE GENEREAZA PROFIT

Pentru a realiza ceva nou este necesar sa ne raporam la ceva vechi la care adaugam o componenta smart si in felul acesta ia nastere o idee. Teoretic totul este simplu si clar, insa in practica avem nevoie de ceva mai amplu si anume:
Identifica unde te afli ca sa stii unde vrei sa ajungi. Incepe cu un audit de marketing pentru a scana toata activitatea si prezenta, de pana la acel moment, pentru a afla exact unde te situezi in piata, ce ai facut bine sau insuficient d.p.d.v marketing, cat esti de vizibil, credibil si comunicativ. Avand aceasta claritate vei putea trasa obiective realiste si structura un plan de actiuni bine organizat.
Evalueaza noile oportunitati. Cum identifici oprtunitatile? In primul rand este vital sa aflii nevoile, parerile si dorintele pacientilor. La aceste cerinte alipesti contextul social, resursele financiare disponibile si resursele umane.
Realizeaza un produs de tip “locomitiva”.Indiferent de profilul si multiplele servicii medicale existente pe care le ai in clinica, identifica sau realizeaza un produs inteligent care sa atraga si sa poata migra prin toate specilaizarile. Daca te-am pus pe ganduri, este momentul sa faci un brain storming serios in acest sens 🙂
Pacientii vor mai mult decat un tratament corect. Conceptiile si perceptiile pacientilor s-au schimbat si sunt in permanenta schimbare. Daca ceva a functionat exceptional 10, 15 ani este foarte posibil ca intr-un moment de criza sa colapseze. Acesta este motivul pentru care rolul unui customer care proactiv este esential, sa aiba permanent contact cu “realitatea exterioara” adica cu piata – cu pacientii si asteptarile acestora.
 Nu de putine ori ramanem absorbiti de ceea ce se intampla intern, ne cream o proprie bula de business, incat nu mai avem pulsul mediului extern. “La noi in clinica asa functionam”, insa ‘noi” facem parte dintr-o societate, dintr-o regiune cu influente exterioare prin echipa, prin colaboratori, prin pacienti, intr-o piata competitiva, intr-o industrie in continua miscare si inovare, nu suntem inchisi ermetici, nu exista doar alb si negru si directive unidirectionale.
Fii deschis la comunicare, la nou, cere parerea specialistilor, opteaza pentru un mentor din orice domeniu care te intereseaza. Ai curajul sa faci AZI un mic pas, iar peste 365 de zile vei fi mai departe cu 365 de pasi.

Aplica pentru un audit complet

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Cine te-a pus sa le incerci pe toate?!?

Ti se intampla des sa ajunga la tine un pacient cu o dantura complet compromisa din cauza neglijentei, din cauza interventiilor medicale facute in alte cabinete intr-un mod superficial si esti pus in situatia neplacuta de a-i spune pacientului ca nu se mai poate recupera nimic?
Te uiti la lucrarile facute anterior si esti uimit ca pot exista astfel de “profesionisti”? Stii ca totul putea fi salvat daca… N lucruri s-ar fi intamplat altfel. Asadar, iti revine “the dirty job”,  adica sa repari, sa construiesti ceva solid, de calitate, si sa ii castigi increderea pacientului.
Acelasi lucru se intampla si in marketing. Identic. Cabinetele ajung la noi complet dezamagite de bugetele de promovare investite fara succes in campanii de PR si marketing care nu le-au generat nici pe departe ceea ce promiteau.
Aici intervin intrebarile: cum ai site-ul construit, ai SEO, cum ai targetat, unde, pe ce platforme, ce eventimente, ce influenceri, ce printuri, ce add-uri, ce bugete, in ce perioade, in ce zone etc. Si atunci, facand aceste sapaturi, incet-incet, noi, ca agentia Brandmatic, incepem sa “scoatem de sub pres” ceea ce managementul a ignorat, ceea ce angajatii nu au facut, ceea ce responsabilul cu site-ul sau cu Facebook-ul a lasat neterminat sau ce s-a facut gresit.

De ce sa testezi intr-o perioada de 1-3 luni 10 trenduri de marketing fara o strategie si sa te astepti la rezultate spectaculoase? Raspuns: ca sa ajungi cu pasi siguri la concluzia ca: “marketing-ul nu este bun”. Si, astfel, ma vad obligata sa revin la intrebarea initiala…

Acum ca am identificat cauzele, iti propun sa incepem sa constuim din punctul in care suntem, fara reprosuri si fara resentimente pentru ”strategiile  profesionistilor ” din trecut!

Ai o intrebare?

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Marketing Medical, Branding, Brandmatic by Alina Sava

De ce ti-ai facut cabinet / clinica?

Cunoasteti comportamentul unui copil in jurul varstei de 4 ani? Ei bine, totul in universului lui se rezuma la aceasta intrebare aproape obsesiva si epuizanta pentru un adult, “DE CE?”.

Partea interesanta este ca aceasta perioada a de ce?-urilor revine si in viata de adult. “DE CE?”,  o sa ma intrebati? 🙂  Pentru ca revine perioada de evolutie, de schimbare, de escaladare, de descoperire, de intelegere, de maturizare.
Exista o vorba care spune ca “oameni mai putin inteligenti, nu pun intrebari”.  De ce? Pentru ca lor le place sa traga concluzii din pareri si comportamente personale fara sa descopere intregul.

Oprim filosofia si te intreb: “De ce ti-ai deschis cabinet?” Fac asta cu toti medicii si antreprenorii din zona medicala, iar majoritatea ori se blocheaza (si parca imi spun din priviri “nu e evident?”) ori nu stiu sa dea un raspuns real.
Sa enumar cele mai des intalnite raspunsuri: “asa si-au dorit ai mei, era o traditie de familie, mi-am dorit sa am un statut impozant, mi-am dorit sa castig bine, mi-am dorit sa am o viata luxoasa, sa le ofer copiilor un viitor etc.”.
Bun, si mai departe, si mai departe, si mai departe, te intreb la fel de obsesiv ca un copil de 4 ani cu riscul de a ma crede  blocata intr-o idee fixa. CE VREI TU SA OFERI, CUI SI DE CE? Care este acel  ceva mai presus de ce fac toti ceilalti din bransa ta? CARE ESTE SCOPUL TAU IDEAL? Unde vrei sa duci asta si PENTRU CE?

Da, este greu sa iti raspunzi, dar daca nu o faci risti sa ramai in aceasta zona.  Viata la cabinet devine din ce in ce mai stresanta, te consuma, te epuizeaza, angajatii te privesc ca pe un tiran, iar tu nu intelegi de ce ei nu au capacitatea de a se implica si a vedea  importanta business-ului tau.  Scrie-ti cu pixul pe hartie toate de ce?-urile!
DE CE sa alegi un plan de business, DE CE sa faci marketing medical si  nu marketing din alta zona, DE CE management medical?

Implineste potentialul! 🙂

Contact

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.