Articole

idei marketing medical

IDEI DE MARKETING MEDICAL CARE GENEREAZA PROFIT

Pentru a realiza ceva nou este necesar sa ne raporam la ceva vechi la care adaugam o componenta smart si in felul acesta ia nastere o idee. Teoretic totul este simplu si clar, insa in practica avem nevoie de ceva mai amplu si anume:
Identifica unde te afli ca sa stii unde vrei sa ajungi. Incepe cu un audit de marketing pentru a scana toata activitatea si prezenta, de pana la acel moment, pentru a afla exact unde te situezi in piata, ce ai facut bine sau insuficient d.p.d.v marketing, cat esti de vizibil, credibil si comunicativ. Avand aceasta claritate vei putea trasa obiective realiste si structura un plan de actiuni bine organizat.
Evalueaza noile oportunitati. Cum identifici oprtunitatile? In primul rand este vital sa aflii nevoile, parerile si dorintele pacientilor. La aceste cerinte alipesti contextul social, resursele financiare disponibile si resursele umane.
Realizeaza un produs de tip “locomitiva”.Indiferent de profilul si multiplele servicii medicale existente pe care le ai in clinica, identifica sau realizeaza un produs inteligent care sa atraga si sa poata migra prin toate specilaizarile. Daca te-am pus pe ganduri, este momentul sa faci un brain storming serios in acest sens 🙂
Pacientii vor mai mult decat un tratament corect. Conceptiile si perceptiile pacientilor s-au schimbat si sunt in permanenta schimbare. Daca ceva a functionat exceptional 10, 15 ani este foarte posibil ca intr-un moment de criza sa colapseze. Acesta este motivul pentru care rolul unui customer care proactiv este esential, sa aiba permanent contact cu “realitatea exterioara” adica cu piata – cu pacientii si asteptarile acestora.
 Nu de putine ori ramanem absorbiti de ceea ce se intampla intern, ne cream o proprie bula de business, incat nu mai avem pulsul mediului extern. “La noi in clinica asa functionam”, insa ‘noi” facem parte dintr-o societate, dintr-o regiune cu influente exterioare prin echipa, prin colaboratori, prin pacienti, intr-o piata competitiva, intr-o industrie in continua miscare si inovare, nu suntem inchisi ermetici, nu exista doar alb si negru si directive unidirectionale.
Fii deschis la comunicare, la nou, cere parerea specialistilor, opteaza pentru un mentor din orice domeniu care te intereseaza. Ai curajul sa faci AZI un mic pas, iar peste 365 de zile vei fi mai departe cu 365 de pasi.

Aplica pentru un audit complet

  • Acest câmp este în scop de validare și trebuie lăsat neschimbat.