Marketing Medical, Branding, Brandmatic by Alina Sava

De ce ti-ai facut cabinet / clinica?

Cunoasteti comportamentul unui copil in jurul varstei de 4 ani? Ei bine, totul in universului lui se rezuma la aceasta intrebare aproape obsesiva si epuizanta pentru un adult, “DE CE?”.

Partea interesanta este ca aceasta perioada a de ce?-urilor revine si in viata de adult. “DE CE?”,  o sa ma intrebati? 🙂  Pentru ca revine perioada de evolutie, de schimbare, de escaladare, de descoperire, de intelegere, de maturizare.
Exista o vorba care spune ca “oameni mai putin inteligenti, nu pun intrebari”.  De ce? Pentru ca lor le place sa traga concluzii din pareri si comportamente personale fara sa descopere intregul.

Oprim filosofia si te intreb: “De ce ti-ai deschis cabinet?” Fac asta cu toti medicii si antreprenorii din zona medicala, iar majoritatea ori se blocheaza (si parca imi spun din priviri “nu e evident?”) ori nu stiu sa dea un raspuns real.
Sa enumar cele mai des intalnite raspunsuri: “asa si-au dorit ai mei, era o traditie de familie, mi-am dorit sa am un statut impozant, mi-am dorit sa castig bine, mi-am dorit sa am o viata luxoasa, sa le ofer copiilor un viitor etc.”.
Bun, si mai departe, si mai departe, si mai departe, te intreb la fel de obsesiv ca un copil de 4 ani cu riscul de a ma crede  blocata intr-o idee fixa. CE VREI TU SA OFERI, CUI SI DE CE? Care este acel  ceva mai presus de ce fac toti ceilalti din bransa ta? CARE ESTE SCOPUL TAU IDEAL? Unde vrei sa duci asta si PENTRU CE?

Da, este greu sa iti raspunzi, dar daca nu o faci risti sa ramai in aceasta zona.  Viata la cabinet devine din ce in ce mai stresanta, te consuma, te epuizeaza, angajatii te privesc ca pe un tiran, iar tu nu intelegi de ce ei nu au capacitatea de a se implica si a vedea  importanta business-ului tau.  Scrie-ti cu pixul pe hartie toate de ce?-urile!
DE CE sa alegi un plan de business, DE CE sa faci marketing medical si  nu marketing din alta zona, DE CE management medical?

Implineste potentialul! 🙂

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *