DE CE ESTE MOMENTUL SA FACI O SCHIMBARE CULTURALA DE BUSINESS
Pentru ca toate testele si esecurile de pana acum te-au adus in acest punct si a venit momentul sa optezi pentru un marketing responsabil cu rezultate palpabile.
Mai intai de toate este necesar sa stabilm ce inseamna marketingul responsabil si de ce este potrivit pentru o clinica medicala.
Acest concept se refera la seriozitatea mesajului obtinut de la personal abilitat, adica medici si la originalitatea continutului foto/video – materiale proprii obtinute din activitatea clinicii.
Daca vrei ca oamenii sa te cunoasca, trebuie sa fii dispus sa te arati lumii si daca esti deschis fata de ei, pacientii vor alege sa iti treaca pragul clinicii. Mai mult decat acest schimb, avem cu totii un rol, acela de a aduce o contributie in societate la constientizarea importantei sanatatatii, la informarea corecta a pacientilor si chiar educare.
Indiferent de canalul de comunicare ales, pentru ca aceste informatii organizate impreuna sa genereze vizibilitate, interactiune si leaduri este nevoie de consistenta atat in mesaj cat si in recurenta.
Ca totul sa prinda contur este necesar sa fii dispus sa schimbi ceva, nu doar la nivel mental ci si in practica. Este un principiu simplu care se aplica in toate procesele tranformationale. Nu este nevoie de revolutie, ci de pasi simpli, cu efect, usor de asimilat atat de echipa cat si de pacienti.
Daca alegi sa faci o trasformare masiva intr-un timp scurt, te vei alege cu o bresa considerabila intre management si echipa, lucru care se va revarsa negativ asupra pacientilor.
Brandmatic se ocupa sa iti scaneze business-ul din punct de vedere marketing, identificam impreuna punctele tari si cele care necesita updatare. Stabilim noile standarde, antrenam echipele implicate in procesul de transformare si asezam totul in vitrina numita online – website si social media. O astfel de colaborare face diferenta intre un marketing comercial de masa si unul nisat, elevat.