Devii o voce importanta cand ai suficienta experienta teoretica si practica in domeniul pe care il reprezinti.
Brandmatic a acumulat 10 ani de experienta in domeniul management-ului si marketing-ului medical, astfel incat a decis ca este momentul ideal sa extraga cele mai valoroase informatii si sa le expuna in piata. Asadar, inainte de a pleca la drum sau daca te aflii deja pe traseu si consideri ca este important ca fiecare membru al echipei sa aiba toate activitatile cat mai bine definite, sa stie sa actioneze in orice situatie independent de un factor decizional fara sa pericliteze imaginea sau finantele afacerii, atunci este ideal sa alegi unul dintre cursurile specificate mai jos.
Solutiile probate care dau rezultate, timpul si resursa umana sunt cele mai pretioase posesii pe care un business le poate avea.
Training Front Desk
Prima impresie fie ea telefonica sau face to face este cea mai importanta. Pacientii au cele mai multe interactiuni cu receptia, in medie 4 pentru fiecare programare. Facand un calcul in cazul unui pacient care are in desfasurare un plan de tratament cu o durata medie de 3 luni, insumam 38 de interactiuni. Multe, putine? You do the math…plus celelelate activitati zilnice care pe langa faptul ca devin monotone, dar sunt solicitante, necesita atentie, organizare de exceptie, spontaneitate si RAPIDITATE.
Pacientii au nevoie de raspunsuri prompte pe orice platforma, de solutii, de clarificari, de zambet si incredere. Asadar, un training pentru dezvoltarea ablitatilor de organizare si relationare este mai mult decat necesar, soft skills rulezz. Trainingurile dedicate departamentului de Front Desk vin insotite de ghidul practic in care sunt detaliate si gata de aplicat principalele actiuni.
Training Customer Service
Serviciul de Customer Service/ Customer Care este pus in slujba pacientilor, este interfata si liantul dintre management, marketing si beneficiarul final.
Acest serviciu a devenit obligatoriu in cadrul fiecarei clinici, este esential si necesita o deosebita acuratete in indeplinirea atributiilor.
Fiind un post relativ nou pe piata din Romania si mai ales in domeniul medical, a suferit de-alungul timpului diferite modificari spre optimizare, iar acest lucru este important sa se imbunatateasca periodic.
Un Customer Service eficient anticipeaza orice nevoie si coordoneaza intreaga echipa pentru o buna desfasurare a activitatii. Mentine o atitudine profesionala, pozitiva, optimista si empatica vizavi de echipa si pacienti. Cum se pot realiza toate aceste atributii, poti afla din cursul Brandmatic.
Training Tehnici de propunere si vanzare a planului de tratament
Intelegerea nevoilor pacientilor, impreuna cu diagnosticul corect, duc catre propunerea unei variante de plan de tratament.
In functie de diagnostic, pacientii pot primi 2 sau chiar 3 variante de plan de tratament, fiecare fiind insotit de preturi si modatlitati de plata. Intregul proces necesita un bagaj de cunostinte conexe, soft skills, precum ascultare, empatie, psihologia pacientului, aptitudini de comunicare explicita a termenilor medicali, dar si de vanzare.
Medicul sau personalul auxiliar care se va ocupa de prezentarea planului de tratament va avea importanta misiune de a explica pacientului, pe intelesul lui, toate manoperele, duratele de executie, riscurile si costurile tratamentului propus.
In cadrul cursului “Tehnici de propunere si vanzare al planului de tratament” vom aprofunda pasii si modul de abordare a pacientului astfel incat sa ii lesnim acestuia decizia de a incepe si continua tratamentul potrivit lui. Cursul vine insotit de ghidul practic, rezumat si structurat la obiect pas cu pas.
Training Personal Branding
Membrii echipei devin principalii promoteri ai business-ului. Prin intreractiunile lor zilnice cu pacientii, atat offline cat si online (pacientii cauta in permanenta informatii, recomandari, sunt activi pe forum-urile si grupurile de discutie) angajatii si colaboratorii ajung identitati de sine statatoare ce apartin unui brand.
Acest lucru influenteaza in mod direct imaginea business-ului drept pentru care este necesar ca ei sa se prezinte intr-o forma profesioanala.
Daca ai o echipa de 15 angajati, cu ajutorul training-ului de personal branding, dobandesti 15 noi canale de comunicare si promovare a serviciilor pe care le oferi. Prezinta-te intr-un mod respectabil!