Cine te-a pus sa le incerci pe toate?!?

Ti se intampla des sa ajunga la tine un pacient cu o dantura complet compromisa din cauza neglijentei, din cauza interventiilor medicale facute in alte cabinete intr-un mod superficial si esti pus in situatia neplacuta de a-i spune pacientului ca nu se mai poate recupera nimic?
Te uiti la lucrarile facute anterior si esti uimit ca pot exista astfel de “profesionisti”? Stii ca totul putea fi salvat daca… n lucruri s-ar fi intamplat altfel. Asadar, iti revine “the dirty job”,  adica sa repari, sa construiesti ceva solid, de calitate, si sa ii castigi increderea pacientului.
Acelasi lucru se intampla si in marketing. Identic. Cabinetele ajung la noi complet dezamagite de bugetele de promovare investite fara succes in campanii de PR si marketing care nu le-au generat nici pe departe ceea ce promiteau.
Aici intervin intrebarile: cum ai site-ul construit, ai SEO, cum ai targetat, unde, pe ce platforme, ce eventimente, ce influenceri, ce printuri, ce add-uri, ce bugete, in ce perioade, in ce zone etc. Si
 atunci, facand aceste sapaturi, incet-incet, noi, ca agentia Brandmatic, incepem sa “scoatem de sub pres” ceea ce managementul a ignorat, ceea ce angajatii nu au facut, ceea ce responsabilul cu site-ul sau cu Facebook-ul a lasat neterminat sau ce s-a facut gresit.

De ce sa testezi intr-o perioada de 1-3 luni 10 trenduri de marketing fara o strategie si sa te astepti la rezultate spectaculoase? Raspuns: ca sa ajungi cu pasi siguri la concluzia ca: “marketing-ul nu este bun”. Si, astfel, ma vad obligata sa revin la intrebarea initiala…

Acum ca am identificat cauzele, iti propun sa incepem sa constuim din punctul in care suntem, fara reprosuri si fara resentimente pentru ”strategiile  profesionistilor ” din trecut!

Ai o intrebare?

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *