Brandmatic, Campanii Marketing Medical, Despre Marketingul Medical

Ce presupune un management medical de calitate ?

“Esti inzestrat cu tot ce ai nevoie pentru a construi ceva mai maret decat tine.” – este zicala care imi place cel mai mult de la Seth Godin si pe care o impartasesc cu fiecare ocazie.

Management-ul medical are un singur punct central si acela in reprezinta pacientul. Restul grativeaza ordonat, sistematizat, automatizat, empatic in jurul pacientului si a serviciilor pe care le ofera compania.

Se porneste cu validarea ideii de business, se creeaza cultura organizationala, business planul si abia apoi realizam identitatea viziuala, adica branding-ul. Dupa identitatea viziuala, se realieaza brand standardele ce trebuiesc implementate la nivel organizational spre beneficiul tuturor celor implicati.

Managementul are rolul de “a da putere” organizatiei, staff-ului, de a motiva si antrena cu energie buna in mod constant acest cadru. De a imbunatatii periodic serviciile oferite si expereinta pacientilor, de a conduce catre performanta intreaga echipa si de a genera profit.

Competentele antreprenoriale sunt necesare in administrarea unui astfel de business si am sa enumar cateva dintre acestea:

  1. Identificarea oportunitatilor
  2. Rabdare si consecventa in implementare & analiza/evaluare
  3. Inteligenta emotionala
  4. Managementul stresului si al timpului
  5. Planificare macro si implementare micro
  6. Flexibilitate la schimbare ( nevoile pacientilor se schimba, echipa, piata)

Un management elevat nu mai poate functiona pe intuitie ci doar pe date clare, reale.

Alege intelept, constientizeaza contextul actual si foloseste specialisti. Externalizeaza ceea ce iti ocupa prea mult timp sau care nu iti face placere, implica in visul tau doar acei oameni care au energia armonizata cu visul tau!

Ai o intrebare?

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *