CE POTI SCHIMBA PENTRU A OBTINE MAXIMA EFCIENTA DIN PARTEA ECHIPEI

Daca am invatat ceva, in ultima vreme, a fost sa devenim flexibili cand vine vorba de schimbare pentru a lasa lucrurile sa isi gaseasca locul in ordine fireasca. Insa cand vine vorba de administrarea business-urilor medicale nu putem lasa lucrurile la voia intramplarii si este important sa actionam.

Asadar, pentru a deveni mai buni avem nevoie de schimbare si pentru a ne diferentia prin performanta, avem nevoie de schimbari periodice.

Pentru a ne fi mai usor, vom inlocui termenul schimbare cu  evolutie, updatare, recalibrare, upgradare si lasam deschisa sectiunea comentarii pentru a ne scrie care sunt sinonimele voastre preferate pentru acest cuvant.

Pana sa ajungem sa facem updatari in afacere este vital sa vedem ce putem imbunatati la propriile actiuni. Principalele actiuni la care, din pacate, nu s-a  excelat pentru ca au fost considerate mai degraba consumatoare de resurse si pe care avem nevoie sa le calibram sunt:

√ Alocarea de timp pentru interpretarea rapoartelor saptamanale/ anuale/ trimestriale

√ Analiza in profunzime a fiecarei decizii (deciziile instinctive costa scump)

√ Organizarea de sedinte scurte pentru armonizarea ideiilor si actiunilor intregii echipe

√ Participarea la workshopuri pe diferite teme din industrie si conexe pentru perspective noi

√ Consultarea unui mentor sau mai multi de ce nu, este o resursa incredibila 

 

Ce au nevoie angajatii pentru a face performanta in domeniul lor si ce le poti facilita din pozitia de manager

In primul rand nu face greseala sa te transformi in psihologul clinicii. Este important sa le asculti problemele, dar ramai impartial si nu cauta sa oferi sfaturi. Cel mai indicat este sa ii indrepti spre departamentul de resurse umane si de acolo sa obtina directii/ solutii din punct de vedere legal in raportul lor de munca. 

Acum ca am stabilit partea emotionala, sa vedem concret ce putem face pentru o echipa orientata pe rezultate:

√ Stabileste si comunica target-ul pentru fiecare perioada

√ Ofera bonusuri de performanta

√ Trimite-i periodic la cursuri 

√ Organizeaza-le workshopuri creative de dezvoltare personala si profesionala

√ Ajuta-i sa-si dezvolte abilitatile de organizare si comunicare

√ Cere-le feedback, periodic, cu privire la servicii/ situatii

√ Tine-i antrenati in procesul de pregatire, organizare, documentare, research, nu doar executie

 

Acum la intrebarea cine are timp sa se ocupe si sa implementeze toate aceste lucruri raspunsul este unul singur: TOTI. Pentru ca un organism sa functioneze sanatos are nevoie ca toate mecanismele sa se miste in acelasi sens. Fiecare component este important si indiferent de nivelul unuia sau al altuia de performanta,  este necesar ca toti sa ne implicam constant. Cand spun NE, ma refer si la noi ca agentie care am dezvoltat servciul #BrandmaticMentor plus cursuri dedicate personalului medical si non-medical. Vezi detalii aici: https://brandmatic.ro/cursuri/

Succesul vine din perseverenta.