CE IMPACT ARE BRANDMATIC IN RANDUL CLINICILOR 

Sunt atat de multe intrebari care ne pot ajuta in constinetizare si evolutie, insa intrebarea de temelie a oricarei organizatii este CINE SUNTem NOI?
Noi, adica Brandmatic jucam un rol indraznet pe piata din Romania si asta pentru ca am ales sa realizam un marketing nisat, un marketing sensibil, empatic si original in domeniul medical. 
Am inceput in domeniul stomatologic si pana in prezent am activat in peste 11 nise medicale (Psihologie, Neurologie, Chirurgie Plastica, Chirurgie Reconstructiva, ORL, Oftalmologie, Medicina Estetica, Terapii alternative, etc).
Odata cu colaboratorii nostri am crescut si ne-am dezvoltat continuu pentru ca nu am incetat sa invatam. Am imbunatatim procesele de creatie, metodele de livrare si cel mai important, nu ne-am oprit cand a fost greu si intr-o agentie sunt multe provocari. Ne-am asumat rolul de comunicatori ai brandurilor medicale si chiar rolul de interfata dintre medic si pacient. 
Dar, CONCRET, ce beneficii au avut clinicile cu care am colaborat?
✓ Claritate in comunicarea cu pacientii
✓ Organizarea echipei si atributiilor acestora
✓ Vizibilitate in piata si social media
✓ Expansiune in business (nr. cabinete, locatii noi)
✓ Cresterea incasarilor
✓ Largirea orizontului in metode noi de abordare a serviciilor medicale
✓ Intelegerea importantei managementului riguros si marketingului cinstit
✓ Mindset sanatos si abordare proactiva
 
Interesant de aflat si vom face acest lucru intr-un articol viitor, este sa aflati si ce nu a functionat, ce lectii am invatat si de ce un business nu seamana cu altul chiar daca fac parte din aceeasi industrie.
Asadar, zicala “devenim ceea ce gandim” este reala si pe noi ne-a ajutat sa realizam ceea ce am gandit, iar atunci cand ne-am concentrat energia intr-o directie, materializarea a devenit posibila. 
Daca iti surade ideea de a afla CINE ESTI TU in business, alege consilierea unui #MentorBrandmatic care sa te ghideze in acest proces.

Aplica pentru un audit complet

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.