Alina Sava, Brandmatic, Brandmatic.ro, Marketing si Management Medical

Cat este viziune si cat pasiune? Dar executie?

96% dintre site-urile pe care ajung din intamplare sau pentru ca am de efectuat o expertiza vorbesc despre viziunea si conceptul unic pe care il au. Vorbesc despre pasiunea pe care o pun in ceea ce fac ei  zilnic, de investitiile si achizitiile cu multe cifre si zerouri, iar eu zic doar atat: “wow ce frumos, uite cum s-a gandit acest proprietar de business sa ofere ce este mai bun clientilor”, dupa care uimirea mea incepe sa dispara cand:

  1. Nu gasesc informatii coerente despre produsele oferite
  2. Nu am informatie pe blog din partea angajatilor sau a  managerului
  3. Nu vad poze cu echipa completa, omul din spatele functiei
  4. Nu vad testimoniale sau vad testimoniale neprelucrate
  5. Nu exista implicare in cazuri sociale
  6. Nu gasesc brandul pe platformele social media sau le gasesc cu informatii insuficiente si postari non-sens
  7. Nu raspund mesajelor din social media
  8. Nu raspund e-mailurilor
  9. Nu mi se raspunde la telefon conform manualului de bune practici sau personalul se arata deranjat cand pun mai multe intrebari

Ma opresc aici cu lista de NU-uri  pentru ca risc sa par o negativista. Doar ca sunt foarte realista si daca nu as spune cu ce NU-uri ma confrunt nu ai intelege care sunt lucrurile pe care este necesar sa le imbunatatesti pentru a-ti reorganiza ACTIVITATEA si PROFITABILITATEA.

Viziunea este primordiala, este suflul business-ului tau si trebuie cunoscuta de intreaga ta organizatie, indiferent de functia pe care o ocupa fiecare angajat / colaborator. Ca sa facem lucrurile sa mearga, avem nevoie de daruire, dedicare sau – numita generic – pasiune. Daca avem foarte multa pasiune nu mai este nevoie de motivatie zilnica, este seva, ceva ce nu ne poate lua nimeni fara voia noastra.

Avand aceste doua componente ne mai lipseste un singur lucru, EXECUTIA! Aici fiecare isi va gasi coltisorul, scurtatura, scuzele de a se implica doar pe jumatate si intervine rolul tau. Este greu, stiu, dar exista mereu optiunea unui consultant. Adica implicarea in procesul de reorganizare si implementare a setului de BUNE PRACTICI si schimbarea atitudinii organizatiei. Daca esti curios ce impact poate avea asupra business-ului tau colaborarea cu mine, in calitate de consultant, te invit sa lasi un comentariu mai jos si abia astept sa dezbatem impreuna acest subiect.

Cu implicare, determinare si pasiune,
Alina Sava, Brandmatic

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *