Idei Marketing Medical, Branding, Brandmatic by Alina Sava

Care este bugetul ideal pentru promovare?

„Adesea, banii costă prea mult.”  – R.W Emerson

Pornesc de la aceast citat celebru pentru ca avem
nevoie de minti geniale carora sa le dam crezare. Daca ti-as fi spus ca nu banii pe care vrei sa ii investesti in publicitate, imagine, branding, promovare conteaza, ci ceea CE TRANSMITI, CUM, CAND, CAT, UNDE etc este mult mai important, ai fi spus ca este ceva in neregula cu mine. 🙂
Iarasi, nu ar trebui sa te uiti cu suspiciune la agentia de branding care iti adreseaza intrebarea: “CE BUGET AI?”.

Daca tu nu stii raspunsul la intrebarea “ce buget ai?”, inseamna ca nu iti cunosti puterea financiara DISPONIBILA pentru achizitia oricarui bun sau serviciu pentru business-ul tau. Nu este necesar sa stii tu efectiv cifre, dar macar sa poti adresa o intrebare persoanei care se ocupa de finante in firma.

Contact

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Este foarte posibil sa ai un buget consistent pentru promovare si sa vrei sa il investeti pe tot. Nimic gresit! Partea gresita intervine in momentul in care nu ti-ai trasat un plan, nu ti-ai setat obiectivele si nu ti-ai aliniat in ideologie, emotie si atitudine, echipa – CE COMUNICAM / TRANSMITEM NOI CA ORGANIZATIE?

Sa facem un exercitiu de matematica – nu mi-a placut niciodata matematica, dar m-a atras cand am inceput sa gandesc din perspectiva antreprenoriala.
Asadar, inteligent este sa faci ca fiecare leu pe care il pui la bataie in promovare, sa lucreze in mod benefic pentru firma /companie. Daca in prima faza tie ti se pare ok sa platesti 1,5 lei per click (te gandesti simplu: “un click=un covrig, nu e mare lucru, imi permit, pun 100 euro si am posibili 310 clienti”). Sorry, dar nu este business oriented aceasta abordare! O promovare SMART nu are voie sa depaseasca 0,20 bani! Deci cu 100 euro investiti poti avea 2.325 posibili clienti! Cum ti-au crescut sansele sa convertesti macar 1%? Iti spun intr-un mail privat: alina.sava@brandmatic.ro.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *