Brandmatic, Campanii Marketing Medical, Despre Marketingul Medical

Antreprenoriat si Campanii de Responsabilizare Sociala

De ce faci ceea ce faci? Care este scopul actiunilor tale zilnice? De ce alegi sa muncesti mai mult decat toti ceilalti din companie, desi tu esti fondatorul ? Este corect asa?

Corect sau nu, iti spun clar si dovedit ca in toate actiunile pe care le faci, indiferent de visul tau cel mai inalt cu privire la business-ul si viata ta, este necesar sa fii in echilibru. Da, prioritatile vor fi altele, programul tau nu va mai coincide cu programul prietenilor tai, sarbatorile legale si vacantele vor avea alt registru sau chiar vei profita de aceste momente de liniste pentru a-ti organiza mai bine planurile.

Tiparul antreprenorului este acela a unei persoane atipice, care se retrage de multe ori pentru a masura rezultatele, pentru a se documenta, pentru a face strategii, pentru a aduce informatii noi echipei, dar si pentru a oferi societatii ceva bun.

Aici voiam sa ajung, la momentul in care prin compania ta poti aduce o contributie in folosul comunitatii. Actiune numita in mod “elevat” Campanie de Respnsabilizare Sociala (CSR) .

In formula matematica aceasta actiune se traduce in: buget brut – cheltuieli = venit net, din care 2% poate merge catre cauze sociale. Dar ce faci cand acesti 2% nu sunt disponibili? Poti oferi din serviciile pe care le prestezi societatii, poti oferi informatii din experienta dobandita, poti oferi suport impreuna cu echipa sub forma  de voluntariat etc – variantele si posibilitatile sunt multiple.

In formula empatic-umana, ceea ce oferi, primesti! Atunci cand muncesti doar pentru a-ti indeplini obiectivele personale intr-un mod individualist, nu faci altceva decat sa limitezi optiunile, oportunitatile si fluxul ciclic de productivitate si dezvoltare la nivel universal.

Indreapta-ti atentia catre aceasta particularitate de CSR pe care o poti implementa in business-ul tau. Implica-ti echipa si, de ce nu, clientii. Satisfactia este nemasurata atunci cand actiunile sunt facute in mod sincer. Nu este gresit sa faci publice aceste actiuni, poti inspira, motiva si perpetua un mod de interactiune umana atat de necesar.

Vrei sa implementezi aceasta componenta in firma ta? Iti ofer suportul si strategia necesare in conformitate cu tipul de activitate pe care il desfasori. Trimite simplu o solicitare pe adresa de mail:  alina.sava@gmail.com.

Fiecare dintre noi are ceva de oferit societatii, nu este suficient sa asteptam ca altii (familia, guvernul, seful etc) sa faca pentru noi lucruri ca abia mai apoi sa facem si noi, la randul nostru, ceva pentru altii.

Cred in puterea exemplului si stiu sigur ca avem zilnic posibilitatea de a da mai departe din ceea ce suntem, avem si putem.

“Nu ma rog pentru faima si succes, ma rog pentru intarirea credintei mele.” – Maria Tereza

Cu mult drag,
Alina Sava
Fondator Brandmatic

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *