Plan de Business in Branding Medical - Agentie Marketing :Brandmatic

Am implementat impreuna planul de business si am creat un imperiu

Foarte rar vorbesc despre realizarile mele din domeniul managementului si marketing-ului stomatologic si asta nu doar pentru faptul ca respect cu strictete contractele de confidentialitate dintre mine si proprietarul unei clinici stomatologice, dar si pentru relatia devotata si de lunga durata pe care o creez cu toti membrii unei echipe.

Am decis sa va destainui, prin intermediul acestui articol, care au fost principalele aspecte si coordonate care au dus la crearea unui imperiu pe piata stomatologica din Romania.

✓ respectarea domeniului de activitate a fiecarei parti implicata in proiect
✓ sedinte periodice de aliniere a activitatii si comunicarii pe toate palierele businessului
✓ imbunatatirea activitatii prin traininguri periodice
✓ inchegarea echipei prin programe de responsabilizare si recunoastere
✓ evaluare sistematica a satisfactiei pacientilor
✓ evaluare trimestriala a performantei membrilor echipei
✓ analiza rapoarte saptamanale si lunare
✓ punctualitate, seriozitate si transparenta

Se spune ca increderea se castiga. Asa este, este foarte greu sa pleci la drum cu un proiect care vizeaza incasarile unei familii si locul de munca al unei echipe numeroase, dar increderea mi-o ofera rezultatele din fiecare zi, rezultate care sunt vizibile si masurabile.

Secretul succesului exista si este la-ndemana oricarui manager constiincios, flexibil si hotarat sa schimbe tipare si mentalitati.
Daca iti doresti sa evoluezi si sa iti dezvolti businessul medical cat mai armonios si solid, trimite-mi un mesaj pe adresa: alina.sava@brandmatic.ro

Cu mult drag,
Alina Sava

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *